17 במרץ 2010

התקוממות

אני מתקוממת.
ראיתי עכשיו חדשות אלטרנטיביות של קבוצה שקוראת לעצמה "הירקון 70"
הם מספקים חדשות אלטרנטיביות על נושאים חברתיים, על תחזית זיהום האוויר.
והבחורה שמביאה את החדשות מדברת על הקרינה שנוצרת מהאנטנות של הרשתות הסלולריות,
שהחברות רוצות לשים הרבה אנטנות קטנות כדי למזער כביכול את הנזק של הקרינה.
אך לעזעזאל, היא בעצמה מדברת ומשודרת ממרפסת בתל-אביב.
ואז נשאלת השאלה- איך את חייה בת"א, ובוכה על הזיהום? ומה יש לעשות? לנתק כל קשר למודרניזציה בגלל שזה מסרטן, אני מבינה שיש צורך ורצון לחיות חיים בריאים, ושאיכות הסביבה זה חשוב, אבל בכל מכיר? כדי שנחייה בעולם ללא טכנולוגיה כי כל טכנמולוגיה בסופו של דבר פוגעת בנו?
אולי זה לא רק מה שמעצבן אותי, פשוט כבר ההסתכלות על האיכות הסביבה וביטול הנורמול החברתיות שקיימות כמובן מאליו. כי הן "רעות".
בכתבות הללו גם היה רעיון להכנסת הזנות לחוק. אז מצד אחד, כן הזנות היא קיימת, ולאנשים יש צורך בה. אבל ההתייחסות לזה כדבר לגיטימי מקובל והעיקר "בריא". נראה לי מופרך.
כי לא, ברור שאני מעדיפה שזנות לא תתקיים, שמכירת גוף לא תהיה עניין שקיים. וברור שיש עולם שלנו שאי אפשר להעלים זאת, אבל גם אי אפשר להתייחס לזה כדבר מותר, ונכון.
זאת דעתי. שיש כבר סוג של הרגל להתייחס לדברים כנכונים, ובסדר. ואולי צריך לבחון מחדש ערכים שלנו, אם זה דבר שהופך להיות "נכון", וצודק.

תגובה 1:

  1. אפשר לראות את החדשות מהירקון שבעים ב:
    http://www.hayarkon70.org
    מעוז

    השבמחק